saskia-en-santana.reismee.nl

Aankomst Denemarken

Vanmorgen om 05.30 uur opgestaan en om precies 7 uur vertrokken. Saskia is begonnen met rijden, We hebben er zin in! Na nog geen 100 km onze eerste obstakel, omleiding :-(. In Nederland geven ze dan duidelijk aanwijzingen als: volg 1, maar in Duitsland denken ze er anders over! ( en nee er stond ook niet: "Bitte Folgen sie Number eins ) Dus rijden wij achter de meute aan. Santana heeft de Duitse kaart erbij gepakt(Bedankt Erik) en zo zijn we toch weer op de goede weg gekomen, zonder heel veel om te rijden! Nu zijn we 3 uurtjes onderweg en net ff gestopt om zelf te plassen en dat dacht Lobcke ook. Ook hebben we ze ff water gegeven en Santana rijd het tweede stuk. Tom Tommie zegt dat we over 200 km bij het bootje in Puttgarden zijn. 13.00 uur We zijn inmiddels op de boot beland! We hebben nu al mooie plaatjes gemaakt! Bij de kassa van de boot gelijk twee tickets gekocht ook voor de boot Helsingør naar Helsingborg, we hebben nog proberen lief te lachen bij de kassa zodat we korting kregen maar helaas! Op de boot voelde Santana zich aardig dronken en zwalkte van links naar rechts :-) (geen zeeleven gewend) We hebben ook nog ff sigaretten gekocht €3.50 per pakje, altijd leuk! De paarden staan ontzettend rustig en ogen zelfs een beetje moe! Nog dik twee uur rijden en dan zijn we in Holbæk ( Denemarken ) bij Ramona. 16.30 We zijn gearriveerd in Holbæk en het was zeer leuk om Ramona en Curly weer te zien! Paardjes zijn op stal en staan er tevreden bij! We zijn bij de winkel geweest, wat volgens Santana in eerste instantie meer een dierenwinkel leek. XD We gaan nu een lekker borreltje drinken, een hapje eten en bijkletsen met Ramona. Morgenvroeg vertrekken we om 6 uur richting Noorwegen! Owja we plaatsen zo ook een aantal filmpjes en foto's

rebecca

Leuk! Wel spannend! Succes!!

Anthony visser

Super hoop dat het tweede stuk ook zo gaat

Mzwolle1954@gmail.com

Fijne avond ????????

Brenda

Super zeg, doe voorzichtig dames! Fijne reis.

Sharon

Dames al een deel van de reis opzitten.
Heel veel succes en geniet ervan.
Groetjes

alie lunsing

De kop is er af! Goed bezig dames! Hoe is het weer daar? Nu lekker uitrusten en morgen weer zo vroeg op dus. Succes met de 2e etappe!

Laura

Fijn dat het allemaal zo goed gaat!