saskia-en-santana.reismee.nl

Vertrek joehoe!

Zo we zijn er klaar voor!

Het ging allemaal niet zonder slag of stoot! Lang leven de Nederlandse autoriteiten! Geen antwoorden krijgen, van het kastje naar de muur gestuurd worden en jaja 10 cent per minuut durven vragen en dan als antwoord krijgen: "Kijk maar op onze website. Pffffffff mevrouw dit hadden wij al 4x gedaan en we komen er niet uit, help ons AUB! Sorry, ik kan u niet helpen." En ja zeker weer 10 euro lichter.

Maar uiteindelijk is alles opgelost, al het papierwerk is klaar, nieuwe banden op onze auto, auto gechecked (Bedankt Oom Johnny Blokzijl) en gewassen en jaja ook alles is ingepakt!

We hebben zelfs een overlevingspakket van Wilma mee gekregen voor noodsituaties! (Nood, noot een pot nat

Tongue Out

En niet te vergeten de fles Beerenburg en Malibu is ingepakt, want we willen op onze mini-vakantie wel een borrel(tje) drinken.

Undecided

Morgenvroeg vertrekken we om 6 uur en dan gaan we het avontuur aan richting Noorwegen.

karin de la Haije

veel plezier en doe voorzichtig

fayelinn

Lieve tante kia, doe je voorzichtig samen met santana? Alsnjebterug komt gaan we dan weer knuffelen? In het weekend wil ik je paardjes eten geven met papa en mama. Kus fayelinn

ard

Oei. Nog een half uurtje vroeger.....Dames,succes morgenvroeg.

alie lunsing

Een hele goeie reis en een fijne vakantie. Maar ik zou ik niet zijn als ik niet zou zeggen: doe asjeblieft voorzichtig en kijk goed uit! Have fun!

Gudel

Een hele goede reis....Doe voorzichtig en kalm aan, en geniet er lekker van met jullie tweetjes.

Groetjes Gudel.

ritalina

heel veel succes en vooral veel plezier dames. We lezen het allemaal wel.

andre maris nena

doe voorzichtig gr ons

rebecca

Succes, en voorzichtig!!

Mama Marlies

Heel veel veilige km wens ik jullie .
Geniet van deze spannende reis .
En wordt niet verliefd op zo,n stoere Noor .
????????????????????